hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Själen dansar!

Publicerad 2018-05-07 07:34:47 i Allmänt,

När kroppen och knoppen samarbetar väl då dansar själen! En känsla värd allt! Veckan som passerat har innehållit härliga mil på cykeln, sköna promenader, långa löpturer, korta löpturer och styrketräning. En bra kombo som ger mig känslan av att vara "hemma i min kropp". I lördags sprang jag en långrunda i helt magiskt väder med otroliga vyer att blicka ut över. Klarblå himmel över huvudet, varma solstrålar som värmde näsan och pigga ben mot asfalten. Tacksamhet i varje steg som alltid. Över allt gott jag väljer för mig själv! 15 km senare landar jag hemma igen och konstaterar att jag är mer än redo för Göteborgsvarvet om knappt 2 veckor! 

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela