hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Vilken dag! Vilken fart!

Publicerad 2018-01-11 20:37:15 i Allmänt,

Idag har jag haft en riktig Duracell-dag! Steg upp vid 5 i morse. Har jobbat 6-14. Handlade på vägen hem. Hoppade i träningskläderna direkt när jag kom hem. Gav mig ut och redan efter 3 km kände jag att idag stämmer allt. De kändes på riktigt som jag flög fram! Jag är så glad att jag vilade igår för jäkla vilket tryck jag hade i benen idag. 

Jag springer en runda som bjuder på en sån där lång uppförsbacke som aldrig tar slut ni vet. Tänker att de är på tiden att börja öva lite backar inför Göteborgsvarvet där jag hört talas om satt de blir några backar och broar. Och hur tar man sig bäst an en uppförsbacke? Med ett leende såklart! De blev en härlig runda i eftermiddag på 9 km med en magsik känsla hela rundan. Som alltid så mycket tacksamhet i varje steg. Eufori när den är som bäst. 

Kom hem. Började direkt rulla köttbullar, göra champinjonsås och potatismos. Slängde in en fläskkarré i ugnen som ska få förvandla sig till pulled pork.  Sen en dusch och nu som först landar jag i soffan under filten. Vilket va riktigt skönt! Alla mina dagar ser inte ut såhär, men jag älskar när de är full rulle!
(null)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2018-01-13 20:35:11

Hittar du den backen i Kalmar menar du? Var nånstans? Backar är en av de saker som jag saknat sen jag flyttade hit...att hitta en riktigt stor vore som en dröm! 😊😊 Trevlig helg!/Frida

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela