hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Så länge dina val är dina & för din skull så gör du rätt.

Publicerad 2018-01-30 16:32:59 i Allmänt,

(null)

Varje gång jag lägger upp en jämförelsebild på  min instagram fullkomligt ramlar det in kärleksfulla, peppande, värmande och vänliga kommentarer som gör att jag blir alldeles rörd. De är helt fantastisk läsning och de gör mig otroligt glad såklart! Men de är inte de som är anledningen till att jag lägger upp såna bilder. 

Jag vill med dom bilderna påminna alla som kämpar med sin egen viktresa om att de går. Även när de känns som att de aldrig kommer gå, de är långt till målet och uppförsbackarna är fler än nedförsbackarna. Då vill jag att mina bilder ska peppa och påminna om att alla börjar vi någonstans. Och i alla era fina kommentarer så förstår jag att de är just hopp många av er känner när jag väljer att dela med mig. 

Självklart är jag stolt över mig själv när jag sätter två bilder på mig själv bredvid varandra och kan skriva under bilden att de skiljer 65 kg. Jag är galet stolt! Säkert "osvenskt" stolt och mallig, men de struntar jag i! Men de jag är allra mest stolt över är att jag ALDRIG ser bilden på mig själv som tyngre som den mer misslyckade versionen av mig själv, ALDRIG. Jag levde annorlunda då mot vad jag gör idag. Och jag såg ut på ett annat sätt. Men livet va inte på något vis sämre eller mindre glädjefyllt. Och de är jag så tacksam för. Så in i hjärtat tacksam för. 

Vilken väg ska man ta? De finns inga rätt svar på den när de handlar om vilket sätt du ska förändra ditt liv på. Så länge dina val är dina egna och för din egen skull, så gör du rätt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela