hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Jag har slutat med nyårslöften.

Publicerad 2018-01-03 19:57:23 i Allmänt,

På nyårsafton sprang jag sylvesterloppet på 5  med mamma. De kändes som en självklarhet att avsluta detta springår med ett lopp. För som jag har sprungit 2017. Shit Maj-Britt! Sprungit lopp, sprungit rundor med bara skogen och mig själv som sällskap. Sprungit och älskat varje steg. 

Nyårslöften är något som jag är helt övertygad om att vi alla har en ganska ångestladdad relation till. Jag har slutat med nyårslöften helt och hållet. När jag började min livsstilsresa gav jag mig själv ett "livs-löfte". Som gäller året om. På soliga och regniga dagar. 

Mitt löfte till mig själv är att alltid sträva efter att göra mig själv rättvisa. Och vad menar jag med de? Jo att jag varje dag ska göra sånt som jag vet att jag mår bra av. I stort och i smått. I val av rörelse, kost och inställning till livet. 

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela