hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Köpenhamn - ett bra recept på återhämtning!

Publicerad 2018-04-30 13:14:05 i Allmänt,

Jag har kommit på hur jag ska göra för att kunna slappna av och sakta ner tempot. Åka till Köpenhamn! Ett riktigt bra recept på återhämtning. Micke och jag åkte dit i fredags med två vänner för att spendera helgen där. Härligt väder, shopping, god mat och dryck. Absolut inga måsten utan varje dag formades efter vad vi kände för att hitta på. Jag slappnade av och kände mig mer lugn inombords än på länge. De känns som att danskarna är ett ganska "chill" folk och de smittar av sig på ett väldigt positivt sätt. 
En riktigt fin helg på alla sätt! Ledig idag och i morgon tack vare första maj! Skönt med lite långledigt! 

Vi va på två riktigt bra restauranger som är väl värda ett besök om man är i Köpenhamn. 
The olive kitchen and bar: Mysigt ställe med ett trevligt upplägg. Fyrarättersmeny med tillhörande dryck till varje rätt. Jättebra service och en champinjonsoppa som jag skulle kunna leva på. 
(null)

NOHO: Tänk er Pinchos men med mer finess, mer smak och lite mer kärlek i rätterna. En av tapasrätterna man kunde välja va ostbricka med picklade valnötter, fröknäcke och äpple&pepparrotskompott. Annorlunda kombo men sååååå gott! 
(null)


(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2018-05-03 11:25:25

Hej Frida!

Ställer den här frågan för att jag är nyfiken! Vet att du fick avslag på en bukplastikoperation förra året och jag bara undrar hur det går med det? Ska du strunta i att göra en helt eller satsar du på att gå ner de där sista kilona? Reflekterar du fortfarande över det eller har du helt gått vidare?

Du är GRYM förresten, jag har precis småjoggat mina första pass på 5 år och blir verkligen inspirerad av dig!
Många kramar, Johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela