hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

När allt får plats i veckan!

Publicerad 2017-09-28 19:31:46 i Allmänt,

Ikväll har jag och lillasyster Maja varit på ett Box-pass på gymet. Riktigt roligt! Maja visade sig ha Mike Tyson i sig och boxade på mig rejält. Roliga och jobbiga övningar där vi bland annat skulle slå 4 slag och sedan göra en burpee. Detta upprepades ett X antal gånger. Sedan sprang vi till väggen och vände, boxades, sprang till väggen. En kul blandning övningar som verkligen gav armarna en match. Lär nog kännas när jag ska lyfta kaffekoppen i morgon bitti. 


När jag körde hem från passet ikväll reflekterarade jag veckan såhär långt. Hur glad och in i hjärtat nöjd jag känner mig när jag lyckas få plats med så mycket av det som jag vill under en vecka. Jag började veckan med springa med mamma och sen käka middag med världens bästa föräldrar. Jag har kört spinning som jag älskar. Igår hade jag en mysig kväll med lillasyster Lisa och hennes lilla dotter. Sent igår kväll hämtade jag min fina Micke på flygplatsen och fick krama om honom igen. Och i eftermiddag har jag njutit av höstsolen i bästa tänkbara famn. För att sen boxas med Maja och nu serveras köttfärslimpa, sås och potatis. 

Vilken vecka! Och de är bara torsdag! Så innerligt tacksam för allt fint! Heja livet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela