hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Laddar batteriet!

Publicerad 2017-09-24 13:19:56 i Allmänt,

Härliga dagar på Gotland! Igår fick jag massage för första gången i mitt liv. 60 minuters klassisk svensk massage. Massörens kommentar när hon började massera min rygg löd "oj oj oj, har du ont?" Ja jo lite ont har jag haft. Men de är bättre mycket bättre nu! Hela kroppen knådade hon igenom och de va fantastiskt skönt. Något jag definitivt kommer unna mig igen. Tänker att de kan vara en bra och skön sak att göra en gång i månaden. Kroppen ställer upp på mycket och förtjänar verkligen lite kunglig behandling då och då.


Vi har varit och övernattat på en sparesort på Gotland. Badat, solat, ätit gott och promenerat i ljuvliga miljöer. Definitivt laddad för en ny härlig vecka efter denna sköna avkopplande helg. Batteriet är fullt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela