hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Ett litet gupp på vägen.

Publicerad 2017-09-13 09:52:12 i Allmänt,

Myror i brallan och otålig som få! De är jag just nu. I förra veckan gjorde jag illa ryggen vid ett lyft på jobbet. Smärtan gick att hantera veckan ut men slog omkull mig i helgen efter en löptur som jag förmodligen skulle ha låtit bli. Tänk så himla lätt det är att vara efterklok.

Fått inse mina begränsningar denna veckan och stannat hemma från jobbet. Promenader i sakta tempo, vila och yoga. Jag har hög smärttröskel, på gott och ont. Men under söndag, måndag och tisdag hade jag stundvis så ont att tårarna kom. Idag känns det än så länge okej, så länge jag inte gör några hastiga rörelser. 

Hela kroppen skriker efter att springa och jag blir lite stressad av att inte kunna göra de. Men för mig nu gäller det att lyssna på kroppen. Och att tänka att jag är lyckligt lottad som kunnat göra på i ett högt tempo hela resan utan större gupp. Detta är bara ett litet litet gupp. Om några dagar är ryggen bra igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela