hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Vinst igen!

Publicerad 2017-10-24 21:41:52 i Allmänt,

Hej! Ibland dröjer de en vecka mellan inläggen, ibland trillar det in två på samma dag. De är så livet ser ut. Det finns olika mycket tid helt enkelt. Veckorna rullar på och har jag fått in ett flyt jag verkligen gillar. Kroppen är med och knoppen är med! Oslagbar kombo! I veckorna har jag mina favoritpass som jag bokar in mig på. 


Dom givna passen är box, spinning och core. Jag gillar att få in blandningen. Mitt mål är att köra två pass löpning i veckan. En lite kortare runda i veckan (5 km) och ett längre pass på lördagen eller söndagen (över 1 mil). 


Detta är ett upplägg som passar mig perfekt just nu! Och de bästa av allt är att jag själv styr det. Jag är min egen PT och än så länge går det klockrent. 


På tisdagar jobbar jag till 17. Min längsta dag i veckan. Vid 14 äter jag ett mellis för att inte få en eftermiddagsdipp. Idag när jag slutade va jag så trött att den ena gäspen avlöste den andra. Men jag hade bokat in mig på två pass. Core 30 min och spinning 45 min. Jag körde mina pass och efteråt är känsla YES! VINST IGEN!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela