hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Starkare fokus än nånsin!

Publicerad 2017-10-13 07:20:06 i Allmänt,

Vilken vecka! I kroppen har jag känt mig stark och smidig och fokuset har varit starkare än nånsin. Det ena ger det andra. Många gånger hör jag "jag skulle aldrig orka..", "jag är så trött så jag tar mig inte till gymet". Men såhär funkar det för mig. Jag orkar för att jag tränar. Varje pass jag genomför ger mig ny energi till att genomföra nästa. 


För mig är de ett självklart val att gå på mina pass. Och de handlar inte om nån vilja att bli smalare eller så. Träningen för mig handlar om att jag ger mig själv ett fokus och att jag i de fokuset hela tiden flyttar mina egna gränser. Orkar mer, blir starkare, springer snabbare. 

Igår är ett bra exempel på hur starkt fokus jag har jobbat fram för mig själv. Jag har precis hämtat min fina kille på flygplatsen och vi har landat i soffan. Långa, varma kramar då vi inte setts på tre dagar. Jag hade mer än gärna legat kvar i hans famn resten av kvällen. Men redan tidigare i veckan hade jag bestämt att jag skulle gå på ett Box-pass på torsdagkvällen. Och de gjorde jag. För jag tänkte; jag älskar kicken jag får av Box och kommer ångra mig om jag skippar de. Och, han finns ju kvar där hemma efter mitt pass. 

Jag gick på passet. Körde järnet och åkte hem nöjd och glad efteråt. Jag blev serverad supergod pasta carbonara och efter en skön dusch landade jag i soffan igen. Ännu ett bra val av mig, för mig! 

Kommentarer

Postat av: Nouw.com/hundrasjuttiosjuan

Publicerad 2017-10-15 08:20:54

Du är så grym! 😀👏🏻✨

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela