hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Mitt dygn har också 24 timmar.

Publicerad 2017-10-16 16:49:56 i Allmänt,

Jag har fått ett par meddelande nu från några av er fina följare där ni undrar hur jag hinner med allt? Får börja med att säga att jag också bara har 24 timmar på mitt dygn. Jag jobbar heltid. Jag har inga barn än. Mina dagar ser väldigt olika ut beroende på hur mina träningspass ligger och vad som händer i livet i övrigt. 


Jag gillar att ha fullt upp och många bollar i luften, om jag har valt det själv. Jag kan ta idag som ett exempel. Jobbade 7-15. Handlade på vägen från jobbet. När jag kom hem slängde jag in en plåt med müsli i ugnen så veckan är räddad. När den stod på plats i ugnen började jag laga en kycklinggryta. Medan den puttrade på spisen dammsög jag och bytte sen om till mina träningkläder. 

Nu har jag 30 min tillgodo i soffan innan jag ska cykla till gymet. Först 45 min Box sen 55 body balance. När jag kommer hem därifrån har jag kycklinggrytan klar att ätas till middag. Och ja, sen lär jag nog somna gott! Sen sover jag 8 timmar och vaknar upp redo för tisdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela