hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Har man gott om energi ska man dela med sig.

Publicerad 2017-10-19 16:37:48 i Allmänt,

Att dela med mig av min kärlek till träning och rörelse är för mig en självklarhet! Att röra på mig dagligen. Gå mina lunchpromenader, spinna, springa och gå på alla mina pass ger mig så otroligt mycket energi. Och jag tänker att har man så gott om energi ska man dela med sig av den. Kanske smittar den av sig på nån annan, och då är de ju toppen!


Dagligen får jag fina små meddelanden och kommentarer så gör mig rörd. Häromdagen fick jag ett meddelande från en tjej som skrev att hon hade tappat motivationen till träning och hade svårt att ta sig iväg... men när hon såg min video när jag va ute och sprang gjorde de att hon inspirerades till att gå till gymet. Sånt gör mig så glad att läsa!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela