hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Box och bula.

Publicerad 2017-10-26 21:59:56 i Allmänt,

Jag älskar Box! De har helt klart blivit en ny favorit som jag kör två pass i veckan. De är ett av få pass som får mig totalt slut, vilket jag gillar! Passen är olika varje gång beroende på instruktören. Men något som är säkert varje gång är att, gör man de man ska är man helt slut som artist efteråt, genomsvettig och ett x antal burpees rikare.

Idag tappade Lisa och jag räkningen på antalet burpees. Till dessa är det en slags hatkärlek. De är jobbigt som fasen men sååå effektivt sätt att komma upp i puls. Idag va jag dock så inne i att försöka hinna så många som möjligt att jag missade att ta emot med armarna först. Så huvudet slog i golvet och gav mig en bula som heter duga. Box är farliga grejer de!  (null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela