hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Den bästa versionen.

Publicerad 2017-11-05 12:58:46 i Allmänt,

För mig är det inte viktigt att leva tillsammans med någon som har samma intressen som mig. Mitt liv, min hälsa och mina mål kommer jag aldrig lägga i nån annans händer. Det hänger på mig och bara mig. De viktiga som jag ser det är att jag stöttar  den jag tycker om i de han vill göra. Och att han ser vad jag lyser upp av och mår bra av, och stöttar mig i de jag vill göra för att vara den bästa versionen av mig själv.  Jag och Micke träffades för 6 månader sen nu. Och en av hans finaste  egenskaper  är att han alltid lyfter människor i sin närhet. Han får mig varje dag att känna precis de min familj fått mig att känna genom hela mitt liv. Att jag är bra precis som jag är.
(null)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela