hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Något du måste göra.

Publicerad 2017-05-25 19:57:38 i Allmänt,

Idag har jag varit ledig eftersom det är röd dag, och då är mitt jobb stängt. Istället har jag kryssat fram bland åkrar, raps och syrén. En härlig runda på 7,2 mil blev det idag. Jag cyklade till Revsudden, ett mysigt ställe där vi brukade fira midsommardagen när jag var liten. En liten camping, en dansbana, en hamn och fiskebodar. Satt där en stund och åt lite mellis, innan jag cyklade tillbaka.


Jag tror verkligen att det handlar om att hitta något som du tycker är roligt. För då gör du det med glädje! Jag hade aldrig varit ute och cyklat 7 mil idag om jag inte hade älskat varje tramptag av de! Testa dig fram och hitta din grej. För när träningen går från att vara "något du måste göra" till "något du måste göra för att du älskar det", de är då magin skapas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela