hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Vill vi ha något får vi jobba för de.

Publicerad 2017-12-10 21:47:15 i Allmänt,

Idag var det dags igen! För ett långpass på spinningcykeln. 3 timmar långt. I en full sal med en väldig blandning av människor. Från killar som genomfört Ironman till mig som blev kär i spinning för 1 år sen. Många kan tycka de är jobbigt att  träna i grupp. Man jämför sig med andra kanske, eller funderar för mycket på vad andra tycker och tänker. Men om man slutar jämföra sig själv med andra och bara låter sig inspireras och imponeras av andra människor blir de både lättare och framförallt  roligare! 

3 timmar på en spinningcykel låter säkert som en evighet för många. Men tiden flyger faktiskt fram. Med riktigt bra musik, en engagerad instruktör och ett bra upplägg. Att klara utmaningar som dessa är en så häftig känsla. Jag har hört folk säga "men jag har ingen uthållighet för spinning..". "Jag kan inte springa..". "Jag har ingen disciplin.." Och så kan de va. För de är inget man bara får eller har. Vill vi någonting får vi jobba för de. Eller hur? Och framförallt, låt ingen annan bestämma vad du klarar av och inte. De är bara du som vet och känner när du mår som allra bäst. Hitta dom sakerna och gör dom ofta, de är du värd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela