hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Snart 3 år med fokus.

Publicerad 2017-12-04 19:40:57 i Allmänt,

Snart har det gått 3 år sen jag bestämde mig för att börja ta bättre hand om mig själv. I februari 2015 tecknade jag mitt gymkort och började tänka annorlunda kring många delar i livet. Ibland kan jag knappt förstå att de har gått 3 år. Och vissa dagar känns det som att livet alltid sett ut såhär. 

Jag minns första gången på gymet. De va tungt att gå från parkeringen till gymet. Men jag tog mig dit. Stod på crosstrainern i 5 min och kände mig jättestolt. Dagen efter orkade jag 8 min på crosstrainern. Och så fortsatte de. Jag utmanade mig själv. Orkade mer. Kämpade på. Blev peppad av vänner och familj. Skapade mig ett starkt fokus. 

Jag är stolt över att jag på egen hand har lyckats gå ner 60 kg. Men jag är allra mest stolt över att jag har skapat mig själv en livsstil som jag trivs med och som innebär att jag är rädd om mig själv. 
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela