hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Våga utmana dig själv!

Publicerad 2017-04-15 20:52:07 i Allmänt,

Så, hur gick den långa spinningen igår? När klockan ringde vid 7 på morgonen ska jag villigt erkänna att de hade varit skönt att ligga kvar i sängen. Men efter lite frukost och kaffe satt jag redo på spinningcykeln vid 9. Med syrran på cykeln bredvid. Redo att ta oss an 3 timmars spinning! 


Vi hade två instruktörer som delade på det. Dessa två ledare har helt olika typ av upplägg på sina pass, vilket är superskönt! Mixad diskomusik varvades med hårdrock. Intervaller varvades med långa, tunga uppförsbackar. När det var 45 min kvar av passet startades storbildsskärmen och vi fick delta i cykelloppet Tour de france. En riktigt häftig känsla att låtsas cykla bakom dessa otroliga cyklister sista biten in i mål. 

När passet var slut kände jag än en gång en enorm tacksamhet. Mina ben har orkat cykla i 3 timmar i sträck. Och jag har gjort detta möjligt! Ett fantastiskt lyckorus i hela kroppen och en känsla av att jag kan klara allt jag väljer att ta mig för. 

Sitter du och tänker nu att du skulle vilja göra något liknande? TESTA! Våga testa. Våga utmana dig själv. För KICKEN du får när du klarar en sak som du inte trott att du skulle kunna klara är magisk. Magisk. 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2017-04-16 13:48:03

Du är grym & ger sjukt mycket inspiration. Fortsätt kämpa 💞

Postat av: Jenny

Publicerad 2017-04-16 13:48:04

Du är grym & ger sjukt mycket inspiration. Fortsätt kämpa 💞

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela