hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Olika veckor men samma fokus.

Publicerad 2018-01-14 19:27:56 i Allmänt,

Mina veckor ser väldigt olika ut och mina helger ser väldigt olika ut. Vad jag är sugen på att träna under en vecka varierar och jag låter de göra de. Vill jag springa, ja då springer jag. Känner jag för spinning och yoga, ja då går jag på de. Vissa helger  vilar  jag och kör bara på promenader. Medan andra helger, som denna helgen gör jag två träningspass. Löpning igår morse och ett pass spinning idag. Jag älskar de faktum att jag själv bestämmer och gör de som min kropp och knopp vill att jag ska göra. Jag befinner mig på en plats nu som jag aldrig vågat drömma om att landa på. 

Ibland, eller ganska ofta hör jag människor som planerar att börja träna eller och börja äta bättre på just måndag. "Jag börjar på måndag!" Jag har själv varit där, skjutit fram starten till måndagen. Grejen är att genom att göra så lägger man en ganska stor press på just måndagen. Och faller de på måndagen blir man väldigt besviken på sig själv. Mitt tips är att börja varje dag med att göra små förändringar istället. Alla dagar räknas! 

Jag har startat en youtube-kanal. Och jag kan absolut ingenting om det, än. Men jag tänker att de skulle kunna bli ett roligt sätt att få sprida ännu mer inspiration och pepp. Jag återkommer när jag själv fått mer koll på hur det funkar. 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela