hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Magsik måndagsmorgon!

Publicerad 2018-02-26 17:23:50 i Allmänt,

Min måndags morgon gick till ungefär såhär: Jag svor mig hela vägen fram till bilen, pulsandes i snön. Medan kall snö fyllde mina skor. Snön yrde och jag använde mig av alla svordommar jag kan. Kommer fram till jobbet och hoppar in i en taxibil. Att åka ledsagartaxi ingår i mitt jobb några gånger i veckan. 

Dagens chafför va störtskön! De första han sa va: "vilket jäkla väder! De blir att kriga idag! Men de är bara att gilla läget ju! Eller hur?" Och han har ju så himla rätt! Finns inget vi kan göra åt de så varför lägga massa negativ energi på de. Jag satte mig i taxin, han skruvade upp volymen på radion och började genast sjunga med i låtarna. När han nynnar med i despacito är jag såld! Han har vänt min dag totalt! Jag börjar digga med i musiken jag också. 

Jag älskar människor som tar förutsättningarna man har, gör de bästa av dom och dessutom med ett leende! Så härligt!!! Mer sånt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela