hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Kroppen ropade efter vila.

Publicerad 2018-02-27 19:56:11 i Allmänt,

(null)

Detta "citat" såg jag för första gången för ett eller två år sen. Och de är väldigt användbart i många situationer. Som idag tex. Jag kör ofta i 110 km/h utan att känna efter när kroppen behöver vila och återhämtning. Men idag ropade min kropp efter vila. Har känt mig öm, slö och lite orkeslös. Körde Power i fredags, sprang i lördags, spinnande loss i söndags och igår va de core och box. Inte konstigt att de känns i kroppen ju. Inte konstigt att den är trött. 

Så trots att de fanns pass jag ville gå på ikväll så har jag vilat. Har jag känt mig lat? Ja lite. Men de är något jag får jobba på att inte känna. Men jag har intalat mig hela dan att för att jag ska kunna orka ge 100 % på morgondagens spinningpass behövde jag vila idag. Så förhoppningsvis gör min vilodag idag, att jag har mer kraft i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela