hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Heja er!!

Publicerad 2018-04-12 21:04:06 i Allmänt,

"Du inspirera mig till att göra bra saker för mig själv. Idag sprang jag för första gången på många år! Och jag tyckte de va härligt!"

"Hej! Idag var jag otroligt trött, jag ville ut och springa med orken fanns inte. Men så tänkte jag på dig och satte på mig träningskläderna och stack ut."

"Hej Frida! Vaknade upp hur trött som helst med noll motivation. Men sen dök ju du upp i flödet med din inspiration så nu är kläderna på och jag ska ut på en löprunda. Tack och du är grym!!" 

Dessa fina ord från för mig helt okända människor värmer mitt hjärta något enormt. Jag blir gång på gång så rörd av alla som tar sig tid att skriva så fina saker. Små meddelande som dessa är anledningen till varför jag väljer att dagligen dela med mig av min vardag. Kan jag genom de jag gör för mig själv inspirera någon annan till att vilja göra bra saker för sig själv så är de en ren självklarhet för mig att dela med mig. 

TACK, TACK, TACK för att ni skriver små meddelade och kommentarer och uppdaterar mig om era personliga resor. De betyder mer än ni kan ana! Heja er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela