hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Full rulle!

Publicerad 2017-10-26 16:27:13 i Allmänt,

När jag är trött så gasar jag på extra fort har jag upptäckt. Som igår sista timmen på jobbet var jag frusen, trött och hungrig. Åt min banan till mellis, handlade, åkte hem, bytte om, gav mig ut på en löprunda, rullade köttbullar och gjorde potatismos. Sen efter en dusch, landade jag i soffan. 

Torsdagar börjar jag vid 6 på morgonen och slutar vid 14. Då hinner jag hem, landa, äta mellis, ta en promenad och vila en stund innan boxningen vid 18. Så nu ligger jag i soffan med boken i knät. 

Finns de risk att jag fastnar här och inte kommer iväg på träningen? Inte den minsta risk till de! Jag älskar att träna och tvingar mig aldrig iväg på ett pass. Jag gör de för att det är roligt och för att min kropp mår bra av det. Idag ska dessutom lillasyster Lisa med på boxningen. Jag kommer chocka folk genom att inte komma dit själv idag.  (null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela