hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

De jobbigaste och jävligaste kan vara erfarenheten du inte vill leva utan.

Publicerad 2017-11-07 07:44:31 i Allmänt,

Ganska ofta scrollar jag tillbaka i mitt eget flöde. För att påminna mig själv om hur jag har tänkt och om viktiga milstolpar och vinster. Att nå 100 kg är va just ett sånt tillfälle. Jag hittade de inlägget och blev stolt av att läsa vad jag hade skrivit  och hur jag tänkte. För de är ingen självklarhet att tänka och känna så. 

(null)
(null)


En dag vill jag kunna berätta hela historien. Berätta om att ibland går de lätt. Man har medvind, livet bjuder upp till dans, kroppen känns stark och himlen är ofta blå. Om att ibland är de svårt. Oerhört svårt. Den ena uppförsbacken löser av den andra, de är skoskav i livet, tvivel inom dig och du får leta djupt i dig själv och i andra människor i din närhet efter kraften. 

Du kanske får en prövning du aldrig trodde du skulle få. Och du kanske klarar av den och blir starkare än du nånsin kunnat ana. Kanske kan det jobbigaste och jävligaste du gått igenom också vara den erfarenheten du inte vill leva utan. Som sagt, en dag delar jag med mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela