hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Våga testa!

Publicerad 2017-10-19 20:12:02 i Allmänt,

Att gå på gruppträningspass är något jag inte vågade göra i början. Då tränade jag antingen på gymet eller utomhus. Första träningen i grupp jag testade va spinning tillsammans med syrran. Och jag blev fast! Sen dess har jag vågat testa massor! Och fastnat för massor! 


I veckan när jag satt och väntade på att boxen skulle börja satt jag bredvid två tjejer som också skulle boxas. 
"Jag skulle aldrig gå hit om du inte va med! Aldrig att jag skulle gå hit ensam." Sa den ena tjejen till sin kompis. Jag kunde inte låta bli utan sa "nu tjuvlyssnade jag men, jag går hit själv och de är inget farligt." 

Boxen bygger på att man är i par. Och de flesta går dit med någon. Men vad är egentligen de värsta som kan hända om du går dit själv? Du kanske blir ihopparad med någon trevlig människa du inte känner. Och de är ju helt ofarligt eller hur? I måndags på boxen va alla i jämna par och jag fick boxas med instruktören. Och de gick fin fint de med. Huvudsaken är att svetten rinner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela