hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Ingen annan än du kan förverkliga dig själv!

Publicerad 2017-05-02 22:20:21 i Allmänt,

Maj månad är här och det är en månad fylld av härliga lopp jag ska springa. Först ut är wings for life på söndag. Sen blir det tre 5 km lopp. Vårruset, Linnealunken och Drottning Margareta loppet. 


Jag kommer aldrig glömma förra året när jag sprang linnealunken, ett lopp på 5 km i Nybro. Jag blev så förvånad över en massa saker. 
- Att jag orkade springa hela vägen. 
- Att jag inte kom sist in i mål. 
- Att jag sprang in på en bra tid. 

De loppet blev en kickstart för min löpning. De va där jag tänkte "detta kanske kan bli min grej!". När jag kom i mål, satte mig på gräset och såg att människor fortfarande sprang in i mål, efter mig. Inte gick, utan sprang. De va lite smått overkligt. 

Att jag sen en vecka efter sprang ett nytt 5 km lopp och förbättrande tiden med 2 min va otroligt häftigt! De jag är mest stolt över med min resa är inte vikten jag har "tappat". Utan det är alla utmaningar jag gett och ger mig själv. Att jag hela tiden vill utvecklas. Testa nya saker. Vågar flytta fram mina gränser. Sätter nya mål. 

Ingen annan än du kan förverkliga dig själv. Hitta din kapacitet, använd den och njut av att upptäcka nya sidor av dig själv. 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2017-05-04 16:40:36

Men guud va du e grym!!! Hade du inte tränat löpning innan första loppet?! Jag är sååå sugen på att springa ett 5km lopp men vågar inte.. tänker att jag måste börja träna annat än crosstrainer å styrka först! 😂Men i förrgår vågade jag gå på mitt allra första grupppass iallafall. Blev yoga på actic. Perfekt att börja med yoga då det är nersläkt i hela lokalen haha. Nu ska jag våga gå på ngt mer utmanande å upplyst pass! 😅 heja dig å tack för all inspiration! 💪

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela