hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Att känna livet i sig bland rapsfälten.

Publicerad 2017-05-23 21:45:07 i Allmänt,

I helgen var jag och provade ut en cykel och idag fick jag hämta hem den. Avbokade mitt spinningpass och gav mig iväg ut bland rapsfält och syrénhäckar. Cyklade på härliga cykelvägar och små landsvägar som ringlade sig fram mellan gårdarna. Helt magiskt! Rundan blev 5,2 mil, jag hade inte tänkt att ge mig iväg så långt ikväll men jag fick feeling. Premiärturen är gjord och jag kan konstatera att vi har MÅNGA härliga, vackra mil framför oss, jag och cykeln.


När jag cyklar tänker jag på allt och ingenting på samma gång. De är en skön känsla. Benen jobbar och huvudet njuter av vyerna som jag passerar. När jag cyklar på en smal väg som ringlar sig fram mellan rapsfälten och alla dofter slår emot mig samtidigt som fåglarna kvittrar, då tänker jag att - Detta är att känna livet i sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela