hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Vilken toppentisdag!

Publicerad 2017-03-21 20:40:15 i Allmänt,

Vid halv 5 vaknade jag i morse och kunde inte somna om. Jättenervös! Men så fort jag steg in i radiostudion försvann det mesta av nervositeten. Och när intervjun började hade all nervositet släppt. Jag kände mig avslappnad och kände att jag fick fram de jag ville. De två programledarna va jättetrevliga och lättsamma. Efteråt hade jag även en härlig pratstund med producenten till programmet. De va riktigt roligt! En fantastisk start på tisdagen!


När jag kom till jobbet sen fick jag kramar och komplimanger av kollegorna. Och fina meddelande av andra som hade lyssnat på programmet. Känner en enorm tacksamhet till allt fint som kommit och kommer med denna livsomvälvande resa. 

Denna toppendagen avslutade jag på en spinningcykel bredvid lillasyster Maja. Ett helt otroligt pass! Med en kanonbra instruktör som inte kört spinning på några år. Men de va inget som märktes. Roligaste passet på länge och en enorm pepp genom hela passet! Vrålhungrig när jag kom hem efter passet var det bara att stoppa en matlåda i micron. Och då slogs jag återigen av att planering är allt. Och att jag ger mig själv förutsättningarna till hur jag vill leva, varje dag. 

Kommentarer

Postat av: Jennie Dyrhill

Publicerad 2017-03-22 10:50:38

Det ska bli jättekul att träffa dig på lördag!

Postat av: Jennie Dyrhill

Publicerad 2017-03-22 10:50:38

Det ska bli jättekul att träffa dig på lördag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela