hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Life is life, la la la la!

Publicerad 2017-03-23 20:11:19 i Allmänt,

Ont i halsen har jag inte beställt. Torsdagar brukar betyda spinning för mig. Men idag fick jag boka av den. Vilar och hoppas de gör susen för halsen. Snabbt! Har noll tålamod till att bli sjuk. Har sånt himla flyt i träningen just nu. 


I eftermiddag har mina två systrar och lilla systerdottern på 6 månader varit och ätit mellis hos mig. Så mysigt! En skön promenad har hunnits med också. Och så har jag packat resväskan. För i morgon åker jag till Göteborg med två fina vänner för en helg fylld med massa trevligheter! 

Och som grädde på moset..
I morgon är det bara en vecka kvar till träningsresan till Mallorca. Jag kollade på träningsschemat idag och de kommer vara en massa blandade, härliga pass. Morgonlöpning, yoga, core, cirkelfys, dans mm. Ser verkligen fram emot detta!! 

Mycket roligt och fint som händer i livet nu. Mycket att vara tacksam över. 

Fick ett brev på posten idag med en telefontid med kirurgen angående min operation. Laddat. Ångestladdat. Tankarna snurrar om vad som är viktigt. Viktigast. MEN min pause från vågen fortsätter, för jag mår så fantastiskt bra av de just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela