hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Har du gjort något bra för dig själv idag?

Publicerad 2017-03-13 20:59:13 i Allmänt,

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen. Måndagar, veckans bästa dag! Och denna måndagen har inte varit något undantag. Efter jobbet blev det löpning med en kär vän som agerade lite fotograf också. Solen höll sig framme och benen kändes pigga. 


Jag avslutade kvällen på yogamattan. De har blivit en måndagstradition jag inte kan vara utan nu. Gillar många av övningarna på passet så pass mycket att jag har min yogamatta utrullad framför tv.n. Och startar varje dag med ett par lättare övningar. Detta är samma tjej som varit skeptisk mot allt vad yoga heter. Förändringarnas vindar blåser verkligen! 

Hoppas att ni gett er själva en bra start på veckan. Utifrån era alldeles egna förutsättningar. För vi är alla olika. Vi har olika mål och lever säkerligen väldigt olika liv. De viktiga är du i slutet av dagen känner känslan av att du har gjort något bra för dig själv idag. Stort som smått. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-03-15 21:09:58

Hej!
Måste börja med att säga att ja älskar din instagram, sån grym pepp! Ska själv ta tag i löpningen nu och hoppas på att hitta samma glädje som du verkar ha till att få springa ute i naturen!
En fråga bara! Vart har du köpt dina tights som du har på bilden här? Ser sådär sköna och inte genomskinliga ut! :) tack på förhand!

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-03-15 21:09:59

Hej!
Måste börja med att säga att ja älskar din instagram, sån grym pepp! Ska själv ta tag i löpningen nu och hoppas på att hitta samma glädje som du verkar ha till att få springa ute i naturen!
En fråga bara! Vart har du köpt dina tights som du har på bilden här? Ser sådär sköna och inte genomskinliga ut! :) tack på förhand!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela