hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

En vattentät plan.

Publicerad 2017-03-07 21:23:30 i Allmänt,

Om planen är vattentät hinner man med mycket. Min tisdag har varit planerad minutiöst för att jag skulle hinna allt jag ville. 


15.50 kom jag ifrån jobbet... 16.05 stod jag redo på löpbandet på gymet. Sprang 5 km i ett "wings-tempo", alltså de tempot jag hoppas kunna hålla när det är dags om 2 månader. 17.00 var jag hemma, hoppade in i duschen, stoppade in en matlåda i mikron, käkade, och vid 17.50 mötte jag min syster på bion. Jajamensan, ett tight tidsschema, men det gick alldeles utmärkt. Dock väldigt skönt att sen få sjunka ner i biostolen och vila ögonen på Mr Grey... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela