hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Vi påverkar varandra.

Publicerad 2017-07-30 19:38:09 i Allmänt,

Semestern rullar på och livet är fint. Jag njuter av att vara frisk, stark, kär och omringad av fina människor. Hade ett gäng fantastiska dagar på Gotland. Jag har sett så många fina platser, träffat många härliga människor, ätit gott och promenerat och sprungit.


Nästan dagligen får jag små meddelanden, kommentarer och mejl från fina människor som berättar att dom inspireras och motiveras av mig. En tjej skrev och berättade att hon hade svårt att ta sig iväg till gymet, men att ett inlägg jag hade gjort hade motiverat henne att gå dit och kört ett pass. Jag blir så glad av allt de fina ni skriver, de landar rakt i hjärtat ska ni veta. 
Så tusen tack för all vänlighet och värme. 

Vi har alla en stor inverkan på varandras liv. Vi påverkar andra människor positivt och vi påverkar andra människor negativt. Att mitt sätt att se på rörelse, balans och livet kan göra att någon annan människa väljer att göra bra val för sig själv är värt allt. Kan man påverka andra människor på ett positivt sätt finns det ingen anledning att inte göra det.

Sprid positiva saker.
Le mot människor du möter.
Va snäll.
Hjälp andra. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-08-02 19:49:42

Hej Frida! Jag började testa att springa i maj. Jag älskar att träna och har gjort regelbundet i många år men har aldrig kunnat springa. Min hjärna ger upp och jag orkar inte.

Nu har jag sprungit 2 och 3 km och det är helt fantastiskt. Fort går det dock inte och jag kan inte förstå hur jag någonsin ska kunna springa 5 km (som är mitt mål än så länge...). Hur ska jag orka det när jag känner mig helt slut efter 3?

Hur var det för dig? Hur la du upp det? Hur har du blivit bättre? När ökar du dina rundor? Hur ofta springer du i veckan? Jag vill inte lämna gymmet helt heller.

Tack för fantastisk inspiration. Är faktiskt du som fått mig att en gång för alla vilja ge springandet en chans.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela