hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Stanna upp och njut.

Publicerad 2017-08-19 10:40:24 i Allmänt,

Dessa dagar efter onsdagens mini tri har varit fulla av så mycket känslor. Det har varit och är en härlig och overklig bubbla att befinna sig i. Jag har fått så många fina kommentarer, mejl och kramar av människor jag känner och människor jag aldrig tidigare träffat under dessa dagar. All värme från alla människor runt omkring är något som verkligen berör mig. Att människor som känner mig väl och har känt mig längs hela vägen vill mitt väl, är glada för min skull och "känner med mig" betyder så mycket.


Att människor som inte känner mig och som jag aldrig har träffat har en sån fin omtanke om mig känns helt overkligt. Ni är så många fina människor som skriver till mig och är så snälla. 

Igår kväll drack jag bubbel och skålade med fina vänner. En av dom sa en mening jag verkligen ska påminna mig själv om: "Frida, stanna upp nu, njut av detta och av din resa, se din prestation för den är helt fantastisk." 

Igår stod jag med min yngsta syster, hennes sambo och lilla systerdottern på snart 1 år och hejade på barnen som sprang Ironkids. Att Ironman har gett dessa ringar på vattnet i Kalmar är helt fantastiskt. Jag tror de uppmuntrar folk till rörelse och målsättningar på så många olika sätt. Idag är det Ironman i Kalmar och på Öland. Dessa hjältar ska simma 5 km, cykla 18 mil och springa 4,2 mil under dagen. Jag genomförde en tiondel av detta i onsdags, så jag kan bara föreställa mig känslan dessa kämpar kommer ha när dom springer i mål ikväll. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-08-19 11:06:54

Du är helt fantastisk😘❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela