hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

7500 snälla människor.

Publicerad 2017-08-11 21:00:24 i Allmänt,

När jag under våren 2015 började att träna och dela med mig av min resa på Instagram hade jag som dom flesta andra vänner, bekanta och familj som "följare". Antalet människor som valde att följa min resa ökade allt eftersom jag blev intervjuad i tidningar och så. Jag minns hur ofattbart jag tyckte det kändes när jag hade 1000 personer som dagligen följde mig och peppade med snälla kommentarer och hejarop! 


Idag är det drygt 7500 personer som får upp mina bilder i sina flöden dagligen. Som har klickat i och av olika anledningar vill följa mig. Jag får dagligen fina små meddelanden med ord som värmer mig. Alla är så otroligt snälla, omtänksamma och positiva. 

I sociala medier väljer vi alla vilken bild vi vill visa. Ofta vill vi visa de som är perfekt och putsat, och de är okej för vi vet alla innerst inne att livet bjuder på toppar och dalar för oss alla. Livet är fylld av härliga dagar då solen skiner och frukosten är färgkordinerad. Men det är också fyllt av dagar då man inte känner lika mycket "Carpe diem-känsla". 

Jag väljer att dela med mig av de jag själv vill kunna gå tillbaka och minnas och de jag tror och tänker kan ha en positiv inverkan på andra människor liv. Jag väljer att visa när jag springer, cyklar och kör yoga. Men också när jag äter pizza, dricker vin och bara har en slappdag i soffan. Och när jag får en fundering eller en tanke som jag tror att någon annan kan ha nytta av att jag funderar kring, ja då delar jag med mig av den. Den positiva inställning jag har 99,9% av min vakna tid vill jag också dela med mig av. För man kan vrida och vända på
allt och ett par danssteg till despacito en tidig morgon innan jobbet kan göra underverk! Testa, testa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela