hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Vad vill ni läsa om?

Publicerad 2017-04-26 06:59:32 i Allmänt,

Oj! Oj! Ni är hundratals människor som varje dag klickar in sig på min blogg. Helt overkligt på så många vis. Men så roligt såklart! 


Så, nu undrar jag vad ni vill läsa om? Finns det önskemål? Skriv en liten kommentar.. 

Ha en fin onsdag! :) 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2017-04-26 07:59:00

Jag tycker bloggen är toppen peppande och inspirerande precis som man vill ha det men om man ska önska något så kanske lite matschema och recept 😊

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-26 21:24:08

Skulle vilja se mer av vad du äter genom en vecka. Har förstått att du äter allt men i mindre portioner. Men ibland vill man se svart på vitt att detta har någon ätit och gått ner så mycket. Istället för att man själv fastnar och tänker att detta är tabu. Det kan man inte äta. 😊

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-26 21:24:09

Skulle vilja se mer av vad du äter genom en vecka. Har förstått att du äter allt men i mindre portioner. Men ibland vill man se svart på vitt att detta har någon ätit och gått ner så mycket. Istället för att man själv fastnar och tänker att detta är tabu. Det kan man inte äta. 😊

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-26 21:26:29

Skulle vilja höra hur du gick till väga när du började din resa. Hur du tränade och hur ofta, vad du tänkte på vid maten osv 😊. Superbra gjort, inspirerande

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-26 22:48:44

Jag tycker din blogg är jätteinspirerande att läsa, du bjuder på dig själv och hur du känner. Den mentala biten skulle jag gärna läsa mer om då jag själv tror att nyckeln till en hållbar livsstil finns där. Tack för att du delar med dig! 🙂

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-26 22:48:45

Jag tycker din blogg är jätteinspirerande att läsa, du bjuder på dig själv och hur du känner. Den mentala biten skulle jag gärna läsa mer om då jag själv tror att nyckeln till en hållbar livsstil finns där. Tack för att du delar med dig! 🙂

Postat av: Matilda

Publicerad 2017-04-27 08:15:53

Jag är lite nyfiken på hur du tänker kring kost/mat.
Jag har ju läst att du inte har några förbud, men äter mindre av allt och inte lika ofta.
Men enligt min egen uppfattning, och många andra människor, är att det är extremt svårt att hålla sig till det där lagom utan att balla ur till slut (och det är väl därför man blir överviktig ofta...). För mig själv funkar det inte alls att hålla sig inom hälsosamma nivåer utan att ha några riktlinjer. Det behöver kanske inte vara regler, men typ..mål? jag vet inte.
Hur tänker du kring det? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-27 16:16:52

HUR kan jag börja springa? Vill ha en bra plan för att lära mig. Kan idag springa typ 10 m.

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-27 16:16:54

HUR kan jag börja springa? Vill ha en bra plan för att lära mig. Kan idag springa typ 10 m.

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-27 16:16:57

HUR kan jag börja springa? Vill ha en bra plan för att lära mig. Kan idag springa typ 10 m.

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-27 16:16:58

HUR kan jag börja springa? Vill ha en bra plan för att lära mig. Kan idag springa typ 10 m.

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-27 16:17:00

HUR kan jag börja springa? Vill ha en bra plan för att lära mig. Kan idag springa typ 10 m.

Postat av: Nybörjare

Publicerad 2017-04-27 18:22:39

Precis börjat med stolpintervaller, nu åkte jag på en rejäl infektion men fick ett tycke för att springa så jag längtar redan efter att bli frisk! jag skulle vilja läsa mer om maten, recept, hur mycket och hur ofta du äter? :) tack för en inspirerande blogg/insta

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-04-30 12:48:22

Vad gjorde att du ville förändra ditt sätt att leva? Motivationen i vardagen att fortsätt när du nåt ditt mål? Hur ät dina tankar kring framtiden och att få ha den lyckokänsla du tycks känna nu gör din resa? Ha en fin och skön söndag! Fortsätt att skriv och posta på instagram som du gör! Tack för att du finns!

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-01 12:59:14

Hej! Vill veta mer om hur din träning började. Sprang du, hur långt gick du? Hur ser din utveckling ut. Vad tränar du på gymmet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela