hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Känslan är svår att sätta rättvisa ord på.

Publicerad 2017-04-26 21:24:21 i Allmänt,

Det känns mäktigt att veta att jag gått ner många kilon. Och de är roligt att shoppa kläder nu. Men det allra, allra bästa är längtan jag känner efter att vara i rörelse. Idag på min lunchpromenad skuttade jag fram av bara tanken på att jag efter jobbet skulle ge mig ut och springa. Den känslan är svår att sätta rättvisa ord på. För mig är just de den största vinsten jag kunnat vinna. 


Jag sprang. Längs havet. I stan. På skogsstigar. 1 mil blev rundan och tiden stannade på 60 min. Att jag skulle börja springa över huvudtaget hade jag svårt att tro. Att det dessutom skulle kunna gå i en rasande fart är ännu mer ofattbart. 

Men en sak som är alldeles säkert är att man klarar så mycket mer än vad man tror! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela