hejnyalivsstil.blogg.se

I april 2015 började jag ge mig själv en större plats i mitt eget liv. De blev en livsstilsresa som resulterat i en viktminskning på drygt 60 kg. Men framförallt resa där jag hittat många nya delar av mig själv. Kanske kan jag inspirera någon, de vore fantastiskt! Här delar jag med mig av mina erfarenheter, tankar och av min inställning till livet. Häng på!

Mitt 2016.

Publicerad 2016-12-29 20:53:05 i Allmänt,

Årskrönikor är populärt såhär års. År 2015 va året då jag startade min resa mot ett hälsosammare, friskare och lättare liv. De hände mycket fantastiskt under de året. Men år 2016 va året då jag gjorde mig själv till huvudpersonen i mitt liv. Så många fantastiska saker har hänt. 


I mars tog jag mina första "löparsteg" nånsin, eller vi kanske mer ska kalla det joggingsteg. Det var med Bella och Stina under våra "intervall-rundor" på Svinö som jag upptäckte att jag inte bara klarade av att springa, utan också älskade de! De blev linnealunken, Maggan-loppet, malkars-loppet och nattloppet under våren/sommaren. Jag sprang även en mil, något jag ALDRIG trott skulle vara möjligt. 

Min resa har under året inspirerat andra människor till att göra förändringar i sina liv. Vilket är helt otroligt. Jag får så mycket kärlek och pepp genom Facebook, instagram och bloggen. 

Jag kunde börja handla kläder i vanliga butiker. I storlekar jag inte kunnat ha på många många år. En fantastisk känsla! 

Min yngsta lillasyster Lisa och hennes Pontus blev föräldrar till Kerstin. Och jag fick bli moster till en helt perfekt liten flicka som redan förtrollat mig med sin närvaro. 

Jag nådde de viktmål jag satte upp för mig själv. Och väntar nu på en operationstid för att få ta bort huden jag inte längre behöver. 

Året har varit fantastiskt och overkligt på många sätt. År 2017, I'm ready for you! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela